sobota, 11 lutego 2017

♥WALENTYNKOWY MAKIJAŻ ♥

1. Na początek nałożyłam podkład z Soraya. Jak widzicie, zarówno podkład jak i puder już mi się kończą, więc muszę zaopatrzyć się w nowe. Jeśli znacie jakiś fajny podkład, który nie wysusza skóry, nie jest cięzki i ma dobre krycie to możecie mi polecić w komentarzach bo raczej nie kupię drugi raz tego z Soraya. 
Puder z under twenty jest całkiem fajny, więc chyba kupę go po raz drugi ale jeśli znacie jakiś fajny to chętnie przetestuję.
2. Następnie nałożyłam korektor z Felicea na pojedyncze zaczerwienienia korektor z Astora pod oczy.



3. Na koniec dałam puder i mój ukochany róż w serduszku.
  



4. Teraz oczy :) Użyłam do tego paletki ze Sleek i paletki z nieznanej firmy, wydaje mi się że jest z pepco. Nie chciałam robić zbyt mocnego makijażu.




5. Następnie zrobiłam kreski eyeinerem z H&M i wytuszowałam rzęsy maskarą z Avon, w której jestem zakochana. Mega wydłuża rzęsy, nie skleja i jest bardzo ciemna.


6. I na koniec nałożyłam na usta czerwoną pomadkę z essence i różową kredkę z wibo. Pomieszałam dwa kolory haha i wygląda to całkiem dobrze.


Wszystkie kosmetyki nakładam pędzelkami z pewnej chińskiej stronki, chyba sammydress.

 




Wybaczcie, nie jestem fotogeniczna, więc robie głupie miny na zdjęciach haha. 
a ten piękny swterek jest z --> DRESSLILY<--
Życzę Wam miłych walentynek ! ♥

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż, z chęcią taki odtworzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny i dziewczęcy ;) Ja jak już sięgam po paletę cieni to wolę pobawić się troszkę bardziej i zawsze wychodzi mi nieco cięższy niż planowałam :D No, ale ja jestem od Ciebie sporo starsza, więc do Twojego wieku, taki leciutki, jak najbardziej idealnie dostosowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgea fajny , dziewczecy makijaz :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Obs = Obs ♥