sobota, 21 maja 2016

NIKE THEA

Hejka ! Tydzień temu doczekałam się swojej paczki z butami. Czekałam na nią ponad miesiąc , więc bardzo ucieszyłam się ,kiedy w końcu  doszła. Buty zamówiłam na allegro w bardzo dobrej cenie. Nike są bardzo ładne, zgrabnie wyglądają na nodze, są mega lekkie i wygodne. Wybrałam czarny kolor - będą do wszystkiego pasować. Bałam się tylko czy nie będą za małe ale na szczęście pasują idealnie. Ogólnie jestem z nich zadowolona i mam nadzieję,że szybko się nie rozwalą. 









buty-Nike
spodnie-C&A
bluza-New Yorker
okulary-Pepco
 

8 komentarzy:

  1. Bardzo praktyczne buty, dzięki kolorowi świetnie sprawdzą się w wielu stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny model :) Czarne najbardziej praktyczne :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi miło, jeśli skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia i ładne buty :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    Modowydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty! Obserwuje, mogę liczyć na to samo? :)

    Ja dopiero zaczynam, ale
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Obs = Obs ♥