czwartek, 7 lipca 2016

Kogo spotkałam na wakacjach w Jastarni?

Hejka ! Wiem,że dawno nie pisałam ale teraz wracam do Was z duuużą ilością zdjęć znad morza, paczką, którą dostałam w ramach współpracy z Sammy Dress i wakacyjnym rozdaniem.
Ja właśnie wróciłam ze słonecznej Jastarni i trochę mi żal,że tak szybko to minęło ale u mnie w domu też jest bardzo fajnie. Właśnie leje się woda do basenu na ogródku i pewnie za pare dni będę już się kąpać bo ponoć szykuje się bardzo upalny tydzień.
Muszę teraz trochę 'przystopować' ze słodyczami bo nad morzem objadałam się różnymi pysznymi ciastami, na przykład  sernikiem ze słonym karmelem albo tortem bezowym polanym sosem truskawkowym. Same nazwy już zachęcają do skosztowania, więc trudno było się powstrzymać ale raz na rok nikomu nie zaszkodzi trochę pogrzeszyć i skusić się na takie pyszności.
Teraz robię zapas owoców i będę robiła różne szejki, smoothie i jakieś zdrowe desery.
W Jastarni co roku spotykam aktorów i inne sławne osoby a w tym roku  udało mi się nawet zapoznać z serialowym Kajtkiem z Barw Szczęścia. Okazało się,że przyjechał tam ze swoją siostrą i trochę się nudził ,więc postanowiliśmy się spotkać. Bardzo się cieszę,że go poznałam.
Może w przyszłym roku znowu zobaczymy się w Jastarni.

W następnym poście pokażę Wam paczkę od Sammy Dress :)
A jak Wam mijają pierwsze tygodnie wakacji? ♥


byłam też w Gdańsku :)









wiem,że na zdjęciach wyglądam jak ziemniak ale ''nie ważne jak,ważne z kim'' haha


A na koniec pokażę Wam jeszcze trochę smakołyków ♥

duuuży hamburger ♥


koktajl 'muszelka' ♥

zupa rybna ♥

tarta szpinakowa ♥

 pierogi z łososiem ♥

i placek z łososiem ♥

naturalne lody o smaku słonego karmelu ♥


3 komentarze:

  1. Widać, że było fajnie ;) Super, że go poznałaś! Świetne smakołyki ;)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na twoje zdjęcia jeszcze bardziej nie mogę się doczekać mojego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Obs = Obs ♥