sobota, 27 sierpnia 2016

♥ ZAFUL HAUL ♥

Hejka ! W ostatnim czasie dostałam sporo paczek i dzisiaj pokażę Wam jedną z nich.
Z tej paczki jestem bardzo zadowolona :) Ubrania i inne rzeczy, które dostałam  wyglądają tak jak na zdjęciach i są bardzo dobrze wykonane.

Pierwszą rzeczą, którą od razu wrzuciłam do internetowego koszyka była jeansowa kurtka. Zobaczyłam ją u pewnej blogerki, bardzo mi się spodobała a w dodatku jest z metką ze sklepu TOPSHOP. Jak wiecie, miesiąc temu dostałam paczkę od Sammy Dress, w której dostałam niestety za małe szorty ale też z metką z TOPSHOPu.
Kurtka jest śliczna, będzie idealna na jesień. Na stronie zamówiłam chyba rozmiar XL i wymiary sie zgadzają a na metce jest napisane, że to rozmiar 36.
Zamawiając na chińskich stronach patrzcie na wymiary bo ja na przykład noszę rozmiar XS albo S a na stronie jest to XL.





Kolejną rzeczą jest top z wiązaniem. Bardzo go polubiłam, świetnie pasuje do szortów albo spódniczki. Materiał jest dosyć cienki, idealny na lato. 





Zamówiłam też dwa kryształki w przecudnych kolorach. Bardzo fajnie prezentują się na szarej koszulce. Za jednego kryształka zapłaciłam tylko 2$, więc raczej tanio. 


A w tych okularach się zakochałam ! ♥ Myślałam, że będą jakoś słabo wykonane ale są świetne ! Jeśli szukacie takich ' ciekawych okularów ' to mogę je Wam serdecznie polecić.
Choker jest fajny ale na stronie wygląda na trochę grubszego. Bransoletka też jest śliczna.
 OKULARY KLIK 

INNE OKULARY KLIK

CHOKER

BRANSOLETKA

ZAFUL 

 


3 komentarze:

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Obs = Obs ♥