niedziela, 25 września 2016

DON'T DO IT ! sammy dress haul

Hejka!
Trochę dawno mnie tu nie było... Zaczęła się szkoła, za mną pierwsze kartkówki i jakoś tak chyba jeszcze myślami jestem na wakacjach. Niestety wiem, że w tym roku muszę się spiąć i porządnie wziąć się za naukę bo czeka mnie egzamin gimnazjalny. Bardzo zależy mi na tym,żeby napisać go jak najlepiej. Obiecuję Wam, że jakoś to wszystko ogarnę i znajdę też czas na pisanie postów.
Dzisiaj pokażę Wam paczkę od Sammy Dress. Z tej paczki jestem chyba najbardziej zadowolona.

Zacznę może od najmniejszej rzeczy - gąbeczka do makijażu. Jest mięciutka i miła w dotyku.
Dobrze rozprowadza się nią podkłady i kremy BB.


Kolejną rzeczą są mega urocze karteczki samoprzylepne - kotki w kartonowych pudełkach. 




Zamówiłam jeszcze jedną śmieszną rzecz na przyszłe lato. Różowy flaming do którego możemy włożyć szklankę z jakimś napojem i będzie nam pływał po basenie. Wygląda przeuroczo.



Teraz pokażę Wam dwie torebki. Jedną zamówiłam dla siebie a drugą dla mojej mamy ♥
Potrzebowałam dużej czarnej torby, takiej do szkoły. Jak ją zobaczyłam to od razu włożyłam ją do koszyka i nie żałuję bo torebka jest bardzo ładna i dobrze wykonana. 
Druga torebka też jest fajna i myślę, że jak na taką cenę to wykonanie również jest dobre.


KLIK



KLIK

Ostatnie dwie rzeczy, które Wam pokażę to koszulka i szorty.  Z koszulki jestem bardzo bardzo zadowolona. Myślałam, że będzie wykonana z niezbyt miłego, typowo chińskiego materiału ale jest bawełniana i napis też jest porządnie wykonany. Strasznie spodobał mi się ten napis i jak ją zobaczyłam to stwierdziłam, że muszę ją mieć.
 Szorty chciałam już zamówić wcześniej ale jakoś tak wyszło, że zobaczyłam coś innego i w końcu ich nie zabrałam. Tym razem zobaczyłam je w jeszcze niższej cenie i zamówiłam. Będą idealne na plażę.




KOSZULKA KLIK
SZORTY KLIK

1 komentarz:

♥ Dziękuję za każdy komentarz ♥
♥ Obs = Obs ♥